Abstract:
Мақала жалпы білім беретін мектептерде нейрондық желілер негіздерін
оқыту тәжірибесіне талдауды қарастырады. Нейрондық желілердің негіздерін оқыту
оқушылардың цифрлық дағдыларын дамыту құралы ретінде оқу процесіне енгізілген.
Мақалада нейрондық желілер тақырыбында сабақтарды өткізудің әдістемесі мен
ерекшеліктері сипатталған, педагогикалық стратегиялар мен пайдаланылатын ресурстар
қарастырылған. Практикалық тәжірибені талдау негізінде оқыту бағдарламасын жетілдіру
және оны мектеп бағдарламасына біріктіру бойынша ұсыныстар ұсынылады. Зерттеу
нәтижелері информатика саласындағы сабақтардың мазмұнын әзірлейтін білім беру
мамандарына пайдалы болуы мүмкін.