Аннотации:
Бұл мақалада болашақ математика мұғалімдеріне арналған кәсіптік
әдіснамалық оқу бағдарламаларының әдіснамалары мен нәтижелері қаралады. Онда қазіргі
заманғы білім беру технологияларын, педагогикалық стратегияларды және мазмұны туралы
кешенді білімді қамтитын жақсы құрылымдалған оқу бағдарламаларына аса қажеттілік атап
өтілген. Аралас әдісті пайдалана отырып, зерттеу қызмет басталар алдында математика
мұғалімдерінің оқытушылық құзыреттілігін арттыруға арналған әртүрлі оқу модульдерінің
тиімділігін бағалайды. Нәтижелер қатысушылардың оқу стратегияларында, оқытуға
технологиялардың мазмұны мен ықпалдасуын түсінуде айтарлықтай жақсаруларды көрсетеді.
Зерттеу өзгермелі білім беру стандарттары мен студенттердің қажеттіліктерін
қанағаттандыру үшін тұрақты кәсіби даму мен оқу бағдарламаларын бейімдеудің
маңыздылығын көрсетеді.