Репозиторий Dspace

БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҒЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ТӘЖІРИБЕСІ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кошаева, Кумыс Каликеевна
dc.date.accessioned 2024-11-27T06:54:28Z
dc.date.available 2024-11-27T06:54:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-7697-07-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/19420
dc.description.abstract Бұл мақалада болашақ математика мұғалімдеріне арналған кәсіптік әдіснамалық оқу бағдарламаларының әдіснамалары мен нәтижелері қаралады. Онда қазіргі заманғы білім беру технологияларын, педагогикалық стратегияларды және мазмұны туралы кешенді білімді қамтитын жақсы құрылымдалған оқу бағдарламаларына аса қажеттілік атап өтілген. Аралас әдісті пайдалана отырып, зерттеу қызмет басталар алдында математика мұғалімдерінің оқытушылық құзыреттілігін арттыруға арналған әртүрлі оқу модульдерінің тиімділігін бағалайды. Нәтижелер қатысушылардың оқу стратегияларында, оқытуға технологиялардың мазмұны мен ықпалдасуын түсінуде айтарлықтай жақсаруларды көрсетеді. Зерттеу өзгермелі білім беру стандарттары мен студенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін тұрақты кәсіби даму мен оқу бағдарламаларын бейімдеудің маңыздылығын көрсетеді. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ ru
dc.subject психологиялық-педагогика ru
dc.subject әдістемелік дайындық ru
dc.subject дамыта оқыту ru
dc.subject инновациялық технологиялар ru
dc.subject әдістемелік ойлау ru
dc.subject әдістемелік тәжірибе ru
dc.title БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҒЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ТӘЖІРИБЕСІ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись