Репозиторий Dspace

ҚАЗАҚСТАННЫҢ МЕКТЕП ОҚУЛЫҚТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫНДАҒЫ ЫҚТИМАЛДЫҚТАР ТЕОРИЯСЫ ЭЛЕМЕНТТЕРІНЕ ТАЛДАУ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Тілеулесова, Ұ.Б.
dc.contributor.author Искакова, А.С.
dc.date.accessioned 2024-11-27T07:29:04Z
dc.date.available 2024-11-27T07:29:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-7697-07-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/19438
dc.description.abstract Қазақстан оқулықтарының мазмұнының ықтималды ойлау дағдыларын дамытудың спиральды процесіне әсерін зерттеу оқу процесінде ағымдағы оқу материалдарының тиімділігін бағалауға мүмкіндік берді. Зерттеу нәтижелері бұл оқулықтарды пайдалану оқушылардың ықтималдық ойлау дағдыларын спиральды дамытуға ықпал ететінін растады. Оқу процесіне студенттерге нақты өмірлік жағдайларда ықтималды ойлауды қолдануға мүмкіндік беретін практикалық маңызы бар міндеттерді енгізу өте маңызды. Бұл материалды тереңірек түсінуге және түсінуге, сондай-ақ оқушылардың ықтималды ойлау саласындағы практикалық дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Мұғалімдерге оқушылардың ықтималды ойлауды үйренуге қызығушылығы мен белсенді қатысуын ынталандыру үшін оқу процесінде осындай міндеттерді белсенді қолдану ұсынылады. Бұл мақаланың мақсаты- 5-11 сыныптарға арналған математика оқулықтарының құрылымдық элементтерін талдау, олардың оқушылардың ықтималды ойлау дағдыларын спиральды дамыту принципіне сәйкестігіне назар аудару. Ықтималдық ойлау дағдыларын спиральді дамыту қағидатына сәйкестігін бағалау мақсатында оқу бөлімдерін, тарауларды, тақырыптарды, міндеттерді және мысалдарды қоса алғанда, сыныптар бөлінісінде оқулықтардың мазмұнына егжей-тегжейлі шолу жүргізілді. Оқулықтардың мазмұны оқу процесінде ықтималды ойлау білімі мен дағдыларын дәйекті тереңдету мен кеңейтуді қаншалықты қамтамасыз ететіні зерттелді. Талдау нәтижелері статистикалық ықтималдылықты қолдануға байланысты типтік білім беру бағдарламасының кейбір мақсаттары мектеп математикасы оқулықтарында жеткілікті түрде ашылмағанын көрсетті. Осы мақсаттарды толыққанды іске асыру үшін мұғалімдерге оқу процесінде оқушылардың ықтималды ойлауын тереңірек түсінуге және игеруге ықпал ететін тәжірибеге бағытталған оқыту әдістерін қолдану ұсынылады. Бұған нақты өмір мысалдары, практикалық тапсырмалар, статистикалық мәліметтер мен эксперименттерді қолдану кіруі мүмкін, осылайша студенттер нақты жағдайларда ықтималдық ойлауды қолдана алады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ ru
dc.subject оқулық ru
dc.subject математика ru
dc.subject ықтималдық ойлау дағдысы ru
dc.subject оқытудың спиральдылығының принципі ru
dc.subject оқу мақсаттарыс ru
dc.title ҚАЗАҚСТАННЫҢ МЕКТЕП ОҚУЛЫҚТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫНДАҒЫ ЫҚТИМАЛДЫҚТАР ТЕОРИЯСЫ ЭЛЕМЕНТТЕРІНЕ ТАЛДАУ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись