REPOSITORY.ENU

«АСТАНА» БРЕНДІНІҢ ЭВОЛЮЦИЯСЫ: ДИЗАЙН ЖӘНЕ ВИЗУАЛДЫ КОНЦЕПЦИЯ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Егізбай, Айданай Махмудқызы
dc.date.accessioned 2025-02-17T06:03:35Z
dc.date.available 2025-02-17T06:03:35Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-7697-07-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/22216
dc.description.abstract Мақалада Астана брендінің бірегей даму тарихы зерттеледі, визуалды дизайны мен концепциясына баса назар аударылады. Қала дизайнындағы визуалды элементтердің Астананың əлемдік қала ретінде танылуы мен имиджін қалыптастырудың негізгі құралына айналғанын көрсетеді. Бұл мақала дизайн мен көрнекі тұжырымдаманы қала мен елді əлемдік аренада ілгерілетуде қалай пайдалануға болатынын жəне басқа да мегаполистер мен ұлттық брендтер үшін Астананың тəжірибесінен қандай сабақ алуға болатынын түсінуге мүмкіндік береді. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ ru
dc.subject Астана ru
dc.subject бренд ru
dc.subject имидж ru
dc.subject дизайн ru
dc.subject визуалды концепция ru
dc.subject қала бренді ru
dc.title «АСТАНА» БРЕНДІНІҢ ЭВОЛЮЦИЯСЫ: ДИЗАЙН ЖӘНЕ ВИЗУАЛДЫ КОНЦЕПЦИЯ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись