dc.contributor.author |
Баймуханова, Айжан Жакыпкызы |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-01T07:47:30Z |
|
dc.date.available |
2025-04-01T07:47:30Z |
|
dc.date.issued |
2024-05-22 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-326-780-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.enu.kz/handle/enu/23016 |
|
dc.description.abstract |
Мақалада білім беру ұйымындағы буллингтің алдын алуға
болашақ педагог-психологтерді дайындау мәселесі қарастырылады, буллинг
түсінігі мен салдары көрсетіледі. Болашақ педагог-психологтарды мектеп
буллингтің алдын алуға тиімді дайындаудың қазіргі жағдайы сипатталады.
Мектептегі балалардың психологиялық қауіпсіздік мәселелеріндегі негізгі
рөлдердің бірі педагог-психологқа тиесілі. Сондықтанда буллингтің алдын
алу үшін кәсіби негізгі құзыреттердің қажеттілігін айқындайды. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ |
ru |
dc.subject |
буллинг |
ru |
dc.subject |
профилактика |
ru |
dc.subject |
болашақ педагог-психолог |
ru |
dc.subject |
құзыреттілік |
ru |
dc.subject |
мектептегі зорлық-зомбылық |
ru |
dc.title |
МЕКТЕПТЕГІ БУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУҒА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |