Аннотации:
Бұл ғылыми мақалада бүгінгі күні өте өзекті болып отырған
медиаэтика мәселелері қарастырылады. Жаһандану кезеңінде адамдардың қандай ақпаратты қабылдап, қорытып жүргені өте маңызды. Себебі
әрбір қабылданған ақпарат адамның мінез-құлқына, іс-әрекетіне әсер
етпей қоймайды. Қазір қазақтілді медиаға деген сұраныстың артып келе
жатқандығы қуантады. Бірақ сұранысқа сай ақпарат ұсынылып жүр ме
деген мәселе төңірегінде ой қозғалады. Бұқаралық ақпарат құралдары
өз аудиториясын зерттеуге, қажеттіліктерін білуге қаншалықты көңіл
бөледі деген сұраққа да жауап іздеуге тырыстық. Медиаэтикаға қатысты
аудитория тарапынан айтылған сын-пікірлерге құлақ асып, қорытындылар шығару жағы кемшін түсіп жататыны жасырын емес. Жалпы, БАҚ
өнімдерін тұтынушыларды қазіргі заманда не қызықтырады, ойландырады деген сұрақтар төңірегінде арнайы сауалнама жасап, соның негізінде
қорытындылар мен тұжырамдар, ұсыныстар айтуға тырыстық.
Сонымен қатар БАҚ пен әлеуметтік желілерде жарияланған этикаға
қайшы материалдарға талдау жасалды. Журналистік этика мен жеке авторлық ұстаным тұрғысынан баға беріліп сараланды. Сонымен қатар
елімізде кәсіби этикадан аттап кеткен кейбір сайттар мен телебағдарламаларға қатысты оқырмандар мен көрермендер пікірі жинақталды. Бағалау, пікір білдіру кезінде БАҚ аудиториясының пікірі де негізге алынады.
Медиаэтикаға қатысты жазылған отандық және шетелдік авторлардың
теориялық еңбектері мен соңғы жылдары жазылған зерттеулерге де баса
назар аударылды.