Abstract:
Қазіргі заманғы оқытудың маңызды ерекшелігі-оқушылардың танымдық іс-әрекет тәсілдерін
белсенді меңгеруіне, білім берудің тұлғалық маңыздылығына, сондай-ақ оқытуды оқушының тұлғасына
бағдарлауға, оны ашу және өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігін қамтамасыз етуге бағыттау болып табылады.
Біздің ойымызша, бұл міндеттер Ж.А. Қараевтың оқытудың деңгейлеп дифференциациялау технологиясын
пайдалану кезінде толығымен шешіледі.Сонымен бірге, оқушыларды табысты оқыту мәселесін шешуде,
олардың танымдық белсенділігін дамыта отырып оқытуда, негізінен Г.К.Менчинская, Г.К. Селевко, Н.М.
Шахмаев, И. Унт және басқа да ғалымдардың еңбектерінің маңызы ерекше.
Оқу-жаттығу жүйесінде мұғалімнің тікелей басшылығымен жұмысты жан-жақты әрі толығымен өздігінен
жұмыс істеуге көшеміз, ал оқушылар әр түрлі дәрежелі қиындықтардың міндеттерін бірте-бірте шешеді, ал
тапсырмалардың қиындығы мен оны жүзеге асырудың тәуелсіздік дәрежесі біртіндеп өседі.
Сыныптағы жеке жұмыстарды ұйымдастыру үшін біз оқушылардың топтарын бірдей ерекшеліктермен
бөліп аламыз. Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы - бұл оқу процесінің белгілі бір бөлігін қамтитын
саралап оқытудың ұйымдастырушылық шешімдері, құралдары мен әдістері. Саралап оқытудың әдістемелік
жүйесінің барлық компоненттеріне және мектептің барлық деңгейлеріне әсер етеді.