Abstract:
Мақалада машиналық оқыту негізінде мейрамхана туралы пікірлерді аспектілерге бөлу мәселесін шешу қарастырылады. Аспект негізіндегі көңіл-күйді талдау (ABSA) - деректерді аспектілерге жіктейтін және олардың әрқайсысына қатысты көңіл-күйді анықтайтын мәтінді талдау әдісі. Интернеттегі мейрамханалар туралы пайдаланушылардың пікірлері мен мейрамханалады таңдау кезінде маңызды ақпарат көзі болып табылады. Сондықтан бұл пікірлер туралы ақпарат сапаны бақылау және мейрамхананы басқару үшін маңызды. Бұл зерттеу мейрамхана туралы пікірлерді талдайды және рейтингтер жіберіп алуы мүмкін ақпаратты береді. Пікірлер веб-сайттан сканерленеді және жалпы аспектілерге сәйкес алдын ала анықталған сыныптарға жіктеледі.