Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Өтелбай, Г. | |
dc.contributor.author | Әшенова, А. | |
dc.date.accessioned | 2023-08-16T11:28:33Z | |
dc.date.available | 2023-08-16T11:28:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2616-678Х | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/5046 | |
dc.description.abstract | Мақалада білім беру, оқыту үрдісінде «Қазақ тілі» пәні тәжірибелік сабақтарының оқу-әдістемелік кешенін (ОӘК) қазіргі талап тұрғысынан қарастыру мен тіл үйрету әдістемесі сөз болады. ОӘК-нің лексикалық-танымдық тақырыптарын даярлауда белгілі бір ережелерді орындау, тіл бағдарламалары мен стандарттарындағы көрсеткіштерді есепке алу ұсынылады. Оқылым, тыңдалымға арналған мәтіндердің көлемі мен мазмұнын талдау, монолог-диалогтардағы лексикалық минимум рөлін арттыру – басты мәселелердің бірі. «Қазақ халқының дүниетанымындағы рухани құндылықтарды» арнайы бөлім ретінде енгізу және оны меңгеруге арналған жаттығулар мен тексеруге қолайлы тапсырмаларды әзірлеу – білім саласында «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асырумен түсіндіріледі. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ЕНУ им. Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | тілдік деңгей | ru |
dc.subject | лексикалық-танымдық тақырып | ru |
dc.subject | мемлекеттік стандарт | ru |
dc.subject | лексикалық минимум | ru |
dc.subject | мәтін | ru |
dc.subject | оқылым | ru |
dc.subject | тыңдалым | ru |
dc.subject | рухани мұра | ru |
dc.title | Тілді оқыту және ОӘК: жетілдіру ізденісі | ru |
dc.type | Article | ru |