Abstract:
Мақалада туристік қызметтерді жылжытуға әсер ететін негізгі факторлар қарастырылады. Авторлар қазіргі жағдайдағы өзекті туристік маркетинг
әдіснамасын талдады. Қазақстан туризмнің дамуын тежейтін мәселелерді зерттеудің
өзектілігін айқындалды. Осыған байланысты инфрақұрылымдық кедергілер жиі талданады. Алайда біздің қызығушылығымыз тұтынушылық артықшылықтар мен туризм
саласындағы құндылықтарда жатыр, олар біздің ойымызды шешуші болып табылады
және зерттеу тақырыбына айналды. Оның ғылыми негізі маркетинг құралдарын зерттеу мен енгізу болып табылады. Осыған орай, әртүрлі құндылықтары, әлемге көзқарасы, тұтыну стилі бар, бірақ бір уақытта өмір сүретін ұрпақтардың бес түрі ерекшеленеді. Маркетингтік зерттеулер үшін біз Х және Y ұрпақтарының сауалнамалық
нәтижесінде таңдадық. Олар 18 жастан 62 жас аралығындағы адамдар, яғни туристер
мен саяхатшылардың маңызды бөлігін құрайды. Маркетингтік зерттеу кезең-кезеңмен
жүргізіледі. Нақты маркетингтік құралдар аймақтың туризмін ілгерілетуге мүмкіндік береді және ішкі туризмді дамытуға септігін тигізетін болады.