Репозиторий Dspace

Жаңа медиалардағы брендингтің теориялық аспектісі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Иманғалиев, Б.
dc.contributor.author Төкенова, Д.
dc.date.accessioned 2023-06-07T05:07:36Z
dc.date.available 2023-06-07T05:07:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn 2616-7174
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/1767
dc.description.abstract Елiмiзде бренд те цифрлық технологиялар сияқты маркетингпен қатар қарқынды дамуда. Маркетинг дегенiмiз - идеяларды жоспарлау, алға жылжыту және жүзеге асыру үдерісі болса, онда брендинг – бұл өнiмдi пайдалану нәтижесiнде сатып алушыда қалатын әсерлер жиынтығы. Әр тұтынушыға психологиялық әсер етпей брендингтi елестету мүмкiн емес. Өнiмнiң техникалық сипаттамасынан басқа, маркетологтар мен PR мамандары сатылымның өсуiне әсер ететiн психологиялық әдiстердi бiлуi керек. Сонымен қатар, ұзақ мерзiмдi келешекке мақсатты аудиторияны қалыптастыру қажет. Мақсатты аудитория - кез келген маркетингтiк қызметтiң маңызды аспектiсi. Брендтiң мақсатты аудиториясының болуы бiзге нарықтық тұтынушылардың белгiлi бiр тобына шоғырлануға, оны қажеттi жерде дұрыс қарым-қатынаста сатуға мүмкiндiк бередi. Шындығында, бұл белгiлi бiр брендке мұқтаж және өнiм ұсынатын артықшылықтарға қызығушылық танытатын адамдар тобынан құралады. Бұл ғылыми мақала адамдардың брендтердi таңдауының негiзгi себептерiн және соңғы жылдары брендингтiң психологиялық әсерiнiң қандай жаңа құралдары пайда болғанын қарастыруды ұсынады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject брендинг ru
dc.subject әсер ету психологиясы ru
dc.subject экономикалық тиiмдiлiк ru
dc.subject әлеуметтiк жауапкершiлiк ru
dc.title Жаңа медиалардағы брендингтің теориялық аспектісі ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись