Репозиторий Dspace

Медиаресурстарды жіктеу мәселелері

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Маманқұл, А.Ә.
dc.contributor.author Есенбекова, Ұ.М.
dc.date.accessioned 2023-06-07T06:31:36Z
dc.date.available 2023-06-07T06:31:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.issn 2616-7174
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/1807
dc.description.abstract Мақалада ақпараттық қоғамдағы адам қызметінің маңызды платформасына айналған медиаресурстардың қалыптасуы, даму кезеңдері, жіктелу мәселелері сипатталған. Медиаресурстар типологиясында біртұтас, жалпыға бірдей қабылданған жіктеулері мен моделі әлі пайда болған жоқ. Бірақ медианың әртүрлі салаларындағы әртүрлі жұмыстар маңындағы категорияларды жіктеу кезіндегі ғалымдардың критерийлері, жіктеу нәтижелері көрсетілген. Сонымен қатар мақалада агенттіктердің медиа нарықтағы орны мен рөлі, типологиялық түрлерді айқындайтын критерийлер келтірілген. Типологиялық белгілердің сипатын, типологиялық топқа бөлінуін анықтайтын факторларды, типішілік айырмашылықтарды жалпы медиаресурстар типологиясының алғашқы нұсқасын құрастырып, қолдануға болатыны нақты дәлелмен көрсетілген. Медиаресурстарды пайдалану көлемі GoogleChrome браузеріндегі іздеу нәтижелері бойынша алынған. Медиаресурстарды пайдалану салаларының үлесі мақалада пайызбен нақтыланған. Медиаресурстарды жіктеу мәселесі хронологиялық тұрғыдан дамып, оның кезең-кезеңге бөлінуі, бұл платформаның көбіне кәсіпқойларды қызықтыратындығына дәлел бар. Медиаресурстардың түрлері жаңа медиада дамып отырған платформалармен шектелмейді, дәстүрлі медианың да ықпалы орасан зор. Ғалымдар өз нұсқаларын технологиялық, мақсатты, географиялық немесе басқа қағидаттары негізінде ұсынады. Қазіргі қолданыстағы жіктеулердің көпшілігін әуесқой зерттеушілер, IT-бизнес саласындағы мамандар ұсынады. Сондықтан олар ғылыми стандарттарға сәйкес келе бермейді. Қазіргі уақытта кәсіби зерттеушілер арасында медиаресурстарды жіктеу үшін қандай критерийлерді қолдану керек деген ортақ пікір жоқ. Бұл жұмыста басқа авторлардың медиаресурстарды жіктеу ерекшеліктерін талдау арқылы медиаресурстардың типологиясын жасаудың бір талпынысы көрсетілген. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject медиаресурс ru
dc.subject жіктеу ru
dc.subject типологиялық модель ru
dc.subject медиаресурстардың типологиясы ru
dc.subject ақпараттық-коммуникациялық технологиялар ru
dc.subject АКТ ru
dc.subject әлеуметтік желілер ru
dc.subject әлеуметтендіру ru
dc.subject интерактивті ru
dc.subject Web сайт ru
dc.subject онлайн ru
dc.title Медиаресурстарды жіктеу мәселелері ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись