Репозиторий Dspace

Баспасөз қызметін ұйымдастырудың жаңа тәсілдері мен модельдері

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сердәлі, Б.К.
dc.contributor.author Ертасова, Г.Қ.
dc.date.accessioned 2023-06-07T08:12:03Z
dc.date.available 2023-06-07T08:12:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 2616-7174
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/1839
dc.description.abstract Баспасөз қызметінің сыртқы – мақсатты аудиториямен байланысы ішкі бөлімдермен нақты жоспарланып, әрқайсысының атқаратын міндеттеріне сәйкес белгіленеді. Мұндай орнықты басқару үлгісі ретінде Қазақстан Республикасы Президенті баспасөз қызметінің ақпараттық және қоғамдық байланыстағы қызметін мысалға алуға болады. Президент аппаратының баспасөз қызметіндегі қызметкерлердің қызметтік атқару құрылымы нақты әрі дәл бөлініп берілген. Өкінішке орай, бірқатар құрылымдардың баспасөз қызметі өз қызмет ауқымына кірмейтін қосалқы қызмет түрлерімен айналысады: жарнама, PR, GR, маркетинг, өнімдерді жылжыту т.б. Көп жағдайда бұл міндет объективті жағдайлардан туындайды, яғни, қаражат қорының жетімсіздігінен орын алады. Негізінен баспасөз қызметінің міндеттерін айқындайтын нақты жүйе атқарылатын жұмыстың технологиясына байланысты қалыптасуы тиіс. Қазақстан жағдайында мұндай қызмет себеп пен салдарды түсінбеуден, қызметкерлердің өз нұсқауларын білмеуден туындайды. Мақалада, міне, осы баспасөз қызметінің PR саласында тиімді әрі орнықты жұмыс істеуіне нұсқаулық беретін бірқатар мәселелер сөз болған. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject медиа ru
dc.subject баспасөз қызметі ru
dc.subject PR ru
dc.subject марктетинг ru
dc.subject сыртқы конъюктура ru
dc.subject имидж ru
dc.subject верификация ru
dc.title Баспасөз қызметін ұйымдастырудың жаңа тәсілдері мен модельдері ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись