Abstract:
Соңғы бірнеше
онжылдықта Ақпараттықкоммуникациялық технологиялар
(АКТ) қолданбалары Computer
Assisted Language Learning (CALL)
өрісін қалыптастырды. Mobile
Assisted Language Learning (MALL)
барлық жерде оқуға жол ашты.
21 ғасырдың басында жаңа
технологиялардың пайда болуы
АКТ-ға желілік оқытуға (NL)
мүмкіндік беретін әлеуметтік
өлшем қосты. Тіл үйрену негізінен
әлеуметтік-мәдени тәжірибе
екенін ескере отырып, желілік
оқыту мүмкіндіктері қауымдастық жағдайында тілді үйренудің
әлеуетін қамтамасыз етті. Бұл
CALL ұсынған бұрынғы құрылымдарды жандандырды. NL бүгінде
тіл үйренушілерге жаһандық
деңгейде қосылуға, Ашық білім
беру ресурстарына қол жеткізуге
және дәстүрлі оқу бағдарламасының шеңберінен тыс оқу
процестерін өзін-өзі реттеуге
мүмкіндік берді. Сонымен қатар,
жасанды интеллект (AI) қосымшаларының кең таралғандығы
және олардың тіл үйренуге
қатыстылығы CALL-тің
Intelligent CALL (ICALL) болып
тарауына әкелді. Осы мақаланың
бірінші бөлімінде CALL қысқаша
тарихи шолуы берілген, оны АКТ,
желілік оқыту және ашық
қолжетімділік объективтері
арқылы қарастырады. Екінші
бөлім екінші тілдегі білім берудегі
жаңа тенденцияларды құру үшін
AI салдарына, ауқымды теңшеуді
қамтамасыз ету мәселесіне назар
аударады және болашақ
зерттеулер үшін ашықтық пен құпиялылыққа қатысты маңызды
мәселелерді көтереді.