Аннотации:
Мақала Nike кампаниясының жарманамасындағы «Run on Air»
метафоралық ұранының мысалында метафоралық номинацияларды когнитивтіпрагматикалық талдауға арналған. Жарнамада қолданылатын метафора Nike өнімдерінің
сатып алушыларына қалай әсер ететіні мен қандай әсермен байланыстыратыны
талданады. Мақалада метафорамен жазылған когнитивті ойлар, сондай-ақ оның мақсатты
аудиторияны қабылдауға прагматикалық әсері қарастырылады. Талдау метафораның бренд
сатып алушыларына эмоционалды қабылдауына қалай әсер ететінін, оның есте сақтау
қабілеті мен мотивация арттыратынын көрсетеді. Зерттеу тиімді коммуникациялық
стратегияларды қалыптастыру және тұтынушылармен ұзақ мерзімді байланыс орнату
үшін жарнамада метафораларды қолданудың маңыздылығын көрсетеді.